Сандар
 951
                    951
                Білім алушылар
             35
                    35
                Оқытушылар
             11
                    11
                Білім беру бағдарламалары
             2
                    2
                Кафедра
            Сапа саласындағы мақсаттар
- Зерттеу мектебінің білім беру бағдарламаларын институционалдық аккредиттеуден өту арқылы білім беру қызметтерінің сапасын растау.
- Студенттердің үлгерім сапасын 93% - ға дейін арттыру.
- Академиялық қоғамдастықта рейтингі бар жетекші шетелдік жоғары оқу орындарымен ОПҚ мен білім алушылардың өзара ынтымақтастығын кеңейту. Кем дегенде 2 студенттің қатысуын қамтамасыз ету арқылы Қазақстанның жетекші жоғары оқу орындарымен академиялық ұтқырлықты жүзеге асыру.
- Scopus немесе Web of Science реферативтік деректер базасында индекстелетін кафедралардың ПОҚ-ның 5 мақаласын жариялау.
- ҚР БҒМ, ШҚО АШБ желісі бойынша қаржыландырылатын гранттық жобаға ПОҚ қатысуын 3 гранттық жобаға дейін жеткізу.
- Мектеп мамандықтары бойынша мақсатты PhD докторантура бағдарламасы бойынша зерттеу мектебінің ПОҚ дәрежелілігін арттыру: - 8D 08301 "Орман ресурстары және орман шаруашылығы" - 1 адам; - 8D 08101 "Агрономия" - 1 адам; - 8D09101 "Ветеринарлық медицина" - 1 адам; - 8D09102 "Ветеринарлық санитария" - 1 адам.
- Зерттеу мектебінің студенттерін мектеп ғалымдары жүргізетін ғылыми зерттеулерге тарту. Студенттердің СҒЗЖ-ға қатысуын 32% - ға дейін арттыру.
Кадрлық әлеует
                    
                    17
                
                Магистр
            
                    
                    13
                
                Ғылым кандидаттары
            
                    
                    9
                
                PhD
            
                    
                    2
                
                Ғылым докторлары
             
                 
                                                     
                                                     
                     
                     
                    